Zuzu97 Haticecinar 30+3 haftalık olduk bugün🤗ağrılarım çok oluyo yaa çok çabuk yoruluyorum😕canım hiç bişey yapmak istemiyo bütün gün yatmak istiyorum ama malesef 10 buçuk aylık oğlumdan fırsat kalmıyo yatmaya😄😄😄
Haticecinar Rmz benimde kipir kipir valla hic durmuyor artik tekmeler sertlesti benimde kizim olacak insallah❤
Haticecinar Zuzu97 hic sorma benimde bel agrilarim var dahada artmaya basladi zayif oldugumdanda kaynakliymis🤔 benimde 6 yasinda oglum var okula gidiyor ama brn dinleniyorum bol bol😊 saglicakla gelsinler insallah 😍
Guzel_ailem Haticecinar bebeğin.ultrasyondaki haftasına göre birde adetin ilk gununden hesaplıyorlar ikisi de aynı tutmuyormuş yani yani ulteasyondaki haftası öneliymiş.. Bu doğrumu
Haticecinar Guzel_ailem aybi tutmuyo mesela benim usgye gore 2 hafta onden gidio ama sata gore yani kendi adetimizin son tarihine gore olan onemliymis tabi nekadar dogru bilmiyorum
Haticecinar Guzel_ailem adetimizin son tarihine gore hesaplama dogruymus yani suanda programda kac gösteriyosa dogru olan oymus..
Guzel_ailem Guzel_ailem yani suan 100 gun kaldı.haziranın 16doğumum 3ay var son adet tarihimden hesapladı doktor.. Taaa 4haftalıkken
Ozgeb Guzel_ailem adet diye düşünüyorum çünkü doktorum onu baz alarak normal Doğumu istersen Şu tarih dedi. En basından beri de sapmadı o tarih. Tabi ki ben normal Doğumu hiç düşünmedim.
Haticecinar dml33 benim kizcemde 15 gun onden gidiyormus ama ic karnim genismis ole dedi doktorum ay sonu randevum bakalim artik😊