Bumah yaaa kıyamam ona, benim bebek 4 aylık oldu bugün. Ama seninki daha küçükmüş şimdiden emerek uyutmayı bırak bence. Ben o hatayı yaptım çıldırıyorum şimdi, dahada düşkün oldu. Yarım saatte bir uyanır mı ya. İnternetten bakıyorum 4 aylık olanlar 5-6 saat kesintisiz uyuyabiliyomuş 😅 bunu yapamamışım ben 🤣