Kızlar merhaba, ilk hamileliğimdeyim, 7 Ekim son adet tarihim, hamileliği 5 gün geciktikten sonra öğrendim,gecikmenin 7. Gününde kan testi verdim 1266BetaHcg, ondan sonra hiç betahcg bakılmadı, 5+3’te kese haftasıyla uyumluydu, 6+3’te kese yine haftası ile uyumluydu ama bebeği göremedik, doktor kesenin içinde bebeği oluşturacak unsurlar var muhtemelen geç döllenme dedi, bebeği oluşturacak unsurlar derken neyden bahsettiğini bilmiyorum, 10 gün sonra tekrar kontrol istedi, bunu yaşayanlar var mı endişeli ve tedirginim tecrübeli olanlar süreçleri ile ilgili bilgi verebilir mi 🌺