Deletedmom_8793 Kızlar dün tahlil vermiştim gebelik izleniminde gece sonuçlar gözüküyordu ama şuan yoklar nasip görebilirim
yasarceyda12 Deletedmom_8793 canım dün bende tahlil verdim benimki gözüküyor fakat dün hastanede anons geçiyolardı sağlık sisteminde arıza var e nabız olsun mhrs olsun kısa sürede giderilecek diye belki sistemdendir
Baklavaseverim Deletedmom_8793 Uzun zamandır e nabız da bir problem var güya düzeltecekler hatta direkt sorun sağlıkbakanlığında demişti hastane geç düşüyor tahliller malesef bana da geçen bi göründü sonra kayboldu akşam geri düştü
busra34__ Deletedmom_8793 beta HCG mi gözükmüyor bazne e nabızda oluyor ya geç düşüyor sağlık bakanlığıyla alakalıymış gerçekten sinir bozucu e nabızı aradığında ilöe sağlık bakanlığına yönlenriitorlar tamam da sonuç gözükmüyor yani napim ben başka😅