Kızlar yaşayan var mı tansiyon ilaçları kullanıyordum tansiyonlarım ona rağmen hep yüksekti, Doçent bir doktor ayrıca Perinatolog ilaçların dozunu azalt dedi ve kan sulandırıcı kullan dedi. İlacın dozunu düşürdüğüm için mi bilmiyorum çok fazla su da içiyorum sabah baş boyun ve belime vuran şiddetli kas ağrısı tutulması yaşıyorum ağrıdan robot gibi duruyorum sebebini bilen yaşayan var mı dayanılarak gibi değil.