Günaydın Sevgili Anneler,
Anneliğin hiç de kolay olmadığını hepimiz çok iyi biliyoruz. Uykusuz geceler, bitmek bilmeyen koşuşturmacalar, endişeler.. Ama ne kadar zor olursa olsun çocuklarımızın minicik bir gülümsemesi, sıcacık bir dokunuşu ya da bize attığı bir bakış tüm yorgunluğumuzu unutturmaya yetiyor değil mi? 🥹
Bu platformda çoğu zaman zorlukları konuşuyor, bu konularda birbirimize destek oluyoruz. Bugün ise küçük bir değişiklik yapalım istedim. Gelin, bu kez bardağın dolu tarafından bakalım.
“Sizce anne olmanın en güzel yanı nedir?”
Haydi hep birlikte bu yanlara odaklanalım 🫶🏻