Akademi hastanesi kamran aliyevde doğum yaptım paket yaptırmıştık hamileliğim boyunca ona düzenli muayene oldum ilgi alakası ve doğumum gayet iyi geçti sadece doğumdan sonra muhtemelen benden kaynaklı dikişlerim enfeksiyon oldu doğum sonrası çok zordu benim için onun dışında doktordan ve hastaneden memnun kaldım özellikle ekibi ebeleri çok iyiydi