Merhaba arkadaşlar 8+2 deyim iki üç gündür sulu akıntım geliyor çamaşırım tamamen ıslanmıyor ama fark edilir derecede oluyor. Bazen böyle hapşırdığımda öksürdüğümde sanki su sızıyormuş gibi geliyor akıntı. Geçen hafta iki kere ultrasona görünmek zorunda kaldım hasta olduğum için tekrar gitmek istemiyorum ama acaba bu akıntı normal mi yoksa amniyon sıvısı falan mıdır?