Arkadaşlar ben Güzelyalı Hastanesi’nde Mete Beyin takibindeydim ordan ayrılıp Balcalıda devam ettiğini söylediler. Gayet de memnunum doktorumdan ama doğum konusunda korkuyorum açıkçası nasıllar ilgililer mi refakatçi alıyorlar mı ve doğum ücreti ne kadar mesela. Doğum yapan varsa orada bilgi verir misiniz 🙏