aysekalp merhaba canım evet doğum yaptım 10 gün oluyor. Çok çok memnun kaldım. Ben kendi doktorumla gittim orayla anlaşması vardı. Gerek doktorumdan gerekse hastaneden son derece memnun ayrıldım. Doktorlar, ebeler ve hemşireler son derece ilgili ve güleryüzlüydü. Normal doğum yaptım, bebeğim doğar doğmaz yanıma verildi, hiçbir aşamada benden ayrılmadı. Sürecin tamamı gözümün önünde, son derece güven veren bir şekilde ilerledi. Odalar temizdi, yemekler ise tahmin ettiğimden çok daha iyiydi. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. 🌸