5 gün önce sancım vardı kontrolümde doktorum ultrasonda dalgalanma şeklinde sancılar görünce yatış verecekti hastanede. Ben evde yatışı tercih ettim. İdrar yolu enfeksiyonu sandık ama ondan kaynaklı değilmiş. Yorgunluk ve stres dedi. Rahim ağzı açıklığımı da ölçtü o da 4.85 çıktı. Yaklaşık 5 cm. Oldukça kapalı dedi ama bana yataktan kalkmayı kesinlikle yasakladı. Progestan başladı. Bugün 16+2’de tekrar gittiğimde yine sancılarım devam ettiği için ekstra nidicard başladı. Günde 3 tane. Bu ilacı daha önce kullanan var mı rahim kasılmaları için ?