busrasya2334 Kızlar öncelikle ben Arapça veya farsça kökenli bir isim koymak istemiyorum tam emin değiliz ama ikinci bebiş de kız gibi duruyor 💕 İlk kızımın ismi Asya🌿 Asya ile uyumlu da olsun istiyoruzzz Sizler neler koyacaksınız isim olarak?
busrasya2334 cennetmelegininannesi cinsiyet belli değil sanırım 🙈 bize de kız ama net değil dedi bugün doktor ama ne erkek ne kız ismi kafamda şekillenmedi bile 🥹
cennetmelegininannesi busrasya2334 bize ilk kız dendi sonra erkek sonra yine kız sonra yine erkek sonra yine kız en son henüz belli değil denip konu kapatıldı😂😂 16+4 haftalığız isimde hiç düşünmedik ilk aklıma gelenler eşimden de okey çıkınca kaldı öylece 😂
busrasya2334 cennetmelegininannesi ay benim de net değil aslında daha 13. Haftadayız ama bacak arası bomboştuuuu ilkim kız araları da 1,5 yaş olacak o yüzden kız istiyordum sağlıklı olması önceliğim ama doktor da dün kız gibi ama net kız diyemem bu hafta dedi ❤️ ben de Arven ismini de beğeniyorum aslında
asya0601 busrasya2334 benim ilk kızımın adıda Asya ☺️ şimdiki erkek gibi görünüyor Alp, Alptuğ, Yiğit Alp Kerem Alp gibi isimler aklımdan geçiyor ama net değil. Kız olsaydı Umay düşünüyordum. Bence Asyaya uyumluydu ☺️
bilgedenizokaribal busrasya2334 eğer kızım olsaydı Güneş ya da Umay koyacaktım ama oğlum oluyor. Adı ne olursa olsun sağlıklı, çok mutlu, iyi kalpli bir insan olsun 🙏🏼 sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almanızı dilerim
busrasya2334 bilgedenizokaribal hayırla sağlıkla gelsinler inşallah İsmin enerjisine çok inanan biriyim ve şuan aklımda birsürü isim var hiç biri de tamam bu demedim ya 🙈