elf006 he daha yumurtlaman olmamış o zaman sana bı tavsiye bu ovulasyon testi ile uğraşma ben çok uğraştım 1 zaman çok stres yaptiriyo doktor tüm tahlillerine bakıp sorun yok diyorsa troitlerim varsa aksatma troitler engelliyor gebeliği çünkü düzenli kullanırsan bı sorun olmaz bende kullanıyorum çünkü benim 6 yıl olmadı 1 düşük 1 ölü doğum yaptım sonra baktım stres yapıyorum boş ver dedim olursa olur olmazsa taktiri ilahi dedim bırakınca umursamayinca oğluma hamile kald m şuan 2 yaşında geçen ay adet olmayı unutmuşum yani olmamisim farkında deildim rast gele test yaptım pozitif çıktı şuan 5 Haftalık hamileyim sorun yoksa hiç ovulasyon testi yapma ben chat cgbt ye yazdım adet tarihimi kaç gün suruyo kaç günde 1 oluyo o bana soledi onun dedidi tarihte birlikte olduk şans işte düşünmedim oldu adet bittimi 2 günde 1 ilişki yapın hem kaçırmamis olursun hem aklımda kalmaz unutursun