Perim2 bir şey kafamı çok kurcalıyor şimdi bugün 16.45te pik gördüm, çatlama 12- 24 saat arası olsa eşim işten gelince saat baya ilerlemiş belki de geçmiş olacak bugün bir kez daha yapmak mı mantıklı yoksa yarın mı ? Eşim eve geldiğinde 27 saat geçmiş olacak ne yapsam bilemedim. Şuan pikin 5. 6. Saati bu saatte test yapsam yanlış çıkabilir diye biliyorum yarını mı beklemeliyim