Kizlar iki hafta önce idrar yolu enfeksiyonum çıkmıştı zaten yanmam vardı fitil ve iki şase toz ilaç verdi içtim ama aynı hala yanmam var 2 gün sonrada kontrolüm var bu sefer yine solicem geçmemiş diye napacak acaba yatış veya kontrol altına alirmi çok korkuyorum 22 Aralık’ta sezeryan im var ya bebeğe zarar verirse enfeksiyon başına gelen varmı acaba bol suda içiyorum ama ilaclarimida bitirdim ama hala aynı durum