Yarenatakaran Kızlar ben üniversite hastanesinde Orkun beye gidiyorum. Nev için araştırma yapmadım inşallah iyi geçer
gunespera Yarenatakaran Orkun beyden memnun musunuz bende ona gittim geçen hafta ayrıntılı için Erdek’te yaşıyorum acaba doğuma ona mı gitsem diye düşündüm hastanede daha önce ameliyat oldum ve çok memnun kaldım Ferhat hocadan
Merveyazic Merhaba ben de doktor arayışındayım 4+5 haftalık hamileyim daha ilk kontrolüme gitmedim Balıkesirli değilim Atatürk devlet hastanesinde bayan doktor öneriniz var mı sakin ve normal doğuma teşvik edecek bir doktor?
Betussss_ ben 5+4 haftalığım Serkan Beye çıktım bugün memnun kaldım ama ne yapacağım bilmiyorum tek bir doktordan takipli olmak yeterli mi Şehir hastanesinden bir doktora mı ya da ünide orkun beye mi takipli olmalıyız