sellymomy canım benim hamilelikte normal. Evet stres vs bebeği çok etkiliyor, mümkün olduğunca dikkat etmek gerekiyor ama bu yüzden de kendini sıkarsan ağlamamak için bebek onu da hisseder ve bu sefer daha yoğun bir duygu patlaması yaşarsın. Ben öyle olunca sonrasında neşeli hissedecek şeyler yapıyorum karnımı seviyorum konuşuyorum. Bilimsel olarak doğruluğu ispatlanmış mı bilemem ama en azından bebeğim sonrasında iyi hissetsin diye çabalıyorum :)