Cnn1314 ya benim ki ayakta sallanma değilde ben o 2 yaşında iken bi riskli hamilelik geçirdim 17 haftalıkdı öldü zaten 3 ay annemlerde kaldık düzeni bozuldu hep hastanede yatıyordum haftada iki üç gün gidicem korkusu o zaman da başladı o süreç bitti yaz olunca da klima için hep beraber içeride uyuduk yine yan yana uyuduk annemde kaldığım süreçte de korkusu gitsin diye yan yana uyuduk suan 3 buçuk civarında ve suan gebelik var serklajlı olduğu icşn yaklaşık 2 aydır yine annemlerdeyim be arada hastanede kaldığım an oldu yine psikolojik olarak bozuldu yine benimle uyuyor hatta aynı yatağı geçin temassız kesinlikle uyumuyor ayağını atıyor elini atıyor öylee geçen evde kalmaya gittik ve aynı oda da olan yatagına asla yatıramadım ağladı aramızda yattı dalınca bile koydugumuzda yatagına kesinlikle yatmadı oda ayırmayı istediğim zaman da o büyük depremi yaşadık ve ne kadar yanlış da olsa oda aralığı uzak olduğu için suan öyle bir düşüncem yok bebek doğmasına az kaldı 33 haftalık oldum bebeğin beşiğini yanıma kurucam kendinin yatağı köşede aynı odada ama bana diyor eve gidince ikisini de kırıp atalım babam içeride uyusun sen beçn kardeşim yatalım diyor ben nasıl düzen kurucam bilmiyorum fikirlere açığım bende