Nurkhrmnn Ben yaşadım ilk gebeliğimde reglime daha 4 gün vardı hafif kahverengimsi leke şeklinde 1 gün sürdü peçeteye sildikçe hafif hafif geliyordu sonra kesildi ikinci gebeliğimde de regl günümde sildikçe geldi oda 1 gün sürdü ve kesildi