KPSS lisans çalışıyorum yada çalışmaya çalışıyorum dersem daha doğru olacak… 2 yaşında oğlum var 35 haftalık hamileyim…
Tarih ile başladım. Mesela islam öncesi tarihi dinleyip anlıyorum, çözüyorum ,sonra konular ilerleyip birikince islam öncesi tarihi unutmaya başlıyorum 🤣 Önceki çalıştıklarım aklımda kalmıyor karışıyor, nasıl bir yol izlemeliyim lütfen akıl verin..
Osmanlı Kültür Medeniyeti bitirdim onunla ilgili test çözüyorum, ama dediğim gibi konularım ilerledikçe ilk çalıştığım konuları unutmaya başlıyorum ..Garip bir döngü içerisindeyim…Bu şekilde ne kadar verimli olacabileceğim bilmiyorum