Hanımlar az önce bana bir bildirim geldi tinder giriş kodu diye biri numaramı kullanmaya çalışıyor diye önemsemedim sonra bir bildirim daha geldi tinderdasınız size mesaj göndereceğiz. Mesaj sıklığı değişiklik gösterebilir ve veri ücretleri uygulanabilir diye
Ben şimdi ne yapacam kodu kullanmadan nasıl numaramla hesap açabiliyorlar 10 yıllık numaram takıntılı exim falan da yok kim yaptı bilmiyorum ne yapmam gerek bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi