senemtolga kizlarimm Fuat Bora eski calistigi hastaneden Bahattayken sezaryen dogumumu onda yaptirmistim . Harika bir doktor siddetle tavsiye ederim. Eger burdaki hastaneden ayrilmasaydi gene onu tercih edecektim. Asla pisman olmazsiniz. Hakan Demir de bir yakinim kucukkoyde ki ozel hastanede calistigi senelerde iki dogumunuda ona yaptirmisti birebir gordum ilgisini alakasini oda cok iyi bir doktor tavsiye ederim.
Sweet02 Murat talip kaleliden uzak dur diger doktorlar hakkında pek bilgim yok ama bu doktor cok kaba ve suratsız tersleyip duruyor
Merve2142 kizlarimm ben orda doğdum yapmıyacam devlet hastanesindede kontrol altındayım ne olur ne olmaz diye ama doktor mükemmel biri daha önce tanısaydım kesin orda yapardım doğumu ameliyathaneyi odaları filan gezdiriyorlar size eğer isterseniz öyle bi hakkınız var o N yanımda oğlum vardı ben gidip bakmadım eğer giderseniz bakın siz
Rabiafa Ben 2 yıl önce yaptım doğumumu. Sancıyı çektiğiniz oda tek kişilik o odada da doğumunuzu yapıyorsunuz. Ama cocuk doğduktan sonra iki kişilik odalarda kalıyorsunuz. Zaten normal doğum da 1 gece tutuyorlar. Genel olarak memnun kaldım.
kizlarimm Kızlar Rabiafa ben sezaryen doğum yapicam mecbur ilki sezaryen çünkü tek oda olsa okadar güzel olurki
eni67 Ben orda takipli değilim ama acil servisine gidiyorum acil servis te zaten galiba doğum hanenin orda genel olarak memnun kaldım bir defa merve şişecioğluna gittim tahlil yapmak için çok memnun kalmıştım cidden tatlı bir bayandı
Rabiafa kizlarimm sezeryan durumunu bilmiyorum. Ama sanırım onlarda ikili genelde devlet hastanesinde ikili oluyor