zynptstn Çok gerginim ben ya normalde de sakin değildim ama şimdi durduk yere bulaşıyorum özellikle eşime. Benim gibi olan var mı ? Bununla nasıl başa çıkıyorsunuz.
Myyfamily zynptstn olmaz mı hemde nasıl var,benim kari cenever olmiş diyen amca gibiydi eşim,çok şükür uzun sürmedi geçti,terör estiriyordum valla aklıma geldikçe gülüyorum şimdi 😂😂
bilgedenizokaribal zynptstn şu an 23 haftalık hamileyim. Birkaç hafta öncesine kadar çatacak yer arıyordum resmen 😂 adet öncesi siniri yanında halt etsin.
Aleynaa8 Ben ilk haftalarda çok sinirliydim 🤣🤣🤣 herkes gözüme batıyordu herkese bulaşıyordum 🤣🤣 20.haftadan sonra huşu geldi hala çok sakinim
zynptstn Aleynaa8 bende ilk haftalardayım diyorum bir yandan beynime kodlama yapmıyım ama şuan tam çaki gibiyim. Eşimde zaten hiç alttan almaz oda ayrı
kuloglu Gözümün seni göresi yok dedim bugün, zaten 1 saat uyanık kalıyorsun 1 günde idare et dedi 😂😂😂 kocamı boğmadan doğururum umarım
Pelinnn2 Doğru olabilir 3.kızıma hamileyim beynime fişek çaktıracak sinir yaşıyorum resmen bizdede öylederker benimde annem sinirimden anlar 🤣
eseymen İlk hamılelıgımde oğlum oldu şu an ıkıncıye hamıleyım cınsıyet bellı degıl ılkınde de hele kı ılk aylar aşırı sınırlıydım özellıkle eşimle hep kavga ederdık şimdi ıkı aylık hamıleyım Yıne aynıyım 😂😂 Yıne çok sinirliyim eşim başladık Yıne dıyor tecrübeli ilkinden takmıyor artık beni
beautymom Hamileliğimin ilk haftalarında sinir küpüydüm herkes gözüme batıyordu 😆 şimdi biraz duygusallık biraz, sinir karışık durumdayım bakalım 13+5 haftalığız