Kızlar çok çekinerek yazacağım öncelikle affınıza sığınıyorum.
Kaç gündür bu sorunla karşı karşıyayım sebebini bir türlü bulamıyorum 😩
Aşırı derece de karın ağrısıyla kendimi lavaboya zor yetiştiriyorum ve ishal gibi bir durum yaşıyorum , üşütmediğime eminim ama genellikle de sabah uyanır uyanmaz yoğun karın ağrısı ile başlıyor bu durum .
Bunun gibi bir durum yaşayanınız varmı veya ne yapabilirim doğal yolla hamilelik olduğu için ilaç vs kullanmak da istemiyorum ama mide bulantısını daha atlatamamışken bu sorunla da karşı karşıyayım .
Tekrardan affınıza sığınıyorum 🤲🏼😔😔