Ben dahiliyede yapıldığını duymadım ama istediğin hastanede yapıp bana sonuçlarını atarsın demişti doktorum. Gittiğim özelde çok geç tarihte vermişti sonra birinin randevusu boşalınca haftasında yaptırmıştım. Ama sağlık ocağına sorduğumda biz yapmıyoruz dedi. 2 devlet hastanesine sordum onlar da yapmadıklarını söyledi her hastane yapmıyor. Ben 1400 tl ödedim