Ayseymen Busemiko valla ben erken yıkadım utuledim iyi ki de yapmisim cunku agirlasinca zor oluyir inan ki
Deletedmom277 Busemiko o kadar erken yıkamayın çok beklemesi de iyi değil 35. Haftalarda yıkayın bence