Selam bende ileri düzeyde PCOS var ve 90 kiloyum. Ilk gebeligimi combinol kullanarak ve 3. kez ovitrelle vurularak oldu ama o da düsük oldu 8. haftada… Bebek gelismemis dedi doktor. Genetik test verdim onda da pihti yok denildi ama tam sinirdayim. Siz nasil Hamile kaldiniz? Neler kullandiniz? Suan tekrar Combinol killaniyorum ve yanina omega3 ve Q10 Quenzim kullaniyorum. Sogan küru geçen hafta denedim ama kanama yapti… kürtajimi 14 ağustosta oldum ve o zamandan beri korunmuyorum. 3 senelik evliyim iki sene yine korunmadim ama yumurtlama günlerine denk getirmedim iliskiyi bu yüzden hamile kalmadim ama simdi cok istiyorum… yardim edin bana dua edin bana…