meryys Kızlar, kürtajdan sonra ilk adetini koyu kahverengi/siyah ve parçalı/tortulu olan var mı? Normal mi bu durum ? 33. Gün adet oldum ama hiç Normal adet gibi değil çok koyu renk ve normale göre az. Kürtajdan sonra 4_5kez muayene oldum rahim temizdi.
BraTurgut Kızlar kürtaj sonrası iki hafta bekleyip geri kalan zamanları değerlendirdim hamileliğe ait belirtilerim çok fakat bugün 31. Günüm koyu kahverengi akintim oldu çok az devam etmiyor yerlesme kanamasimi acaba karnım davul gibi sis aşırı gaz var yediğimden tat alamıyorum mide bulantisida var kan verdim 0.20 çıktı 4 gün sonra 1.20 çıktı ama erken yaptım acaba gebelik var mıdır