Kızlar bende pcos var. ovülasyon testi yapıyordum 18 kasım bat tarihim , şuan adetim gecikti bende o yüzden ovülasyonu bıraktım yumurtlama göremeyecem sanırım diye. Bugün yaptım biraz koyuydu ama hep koyu çıkkyor bende bi pik göremedim. Sizce napayım? Adeti söktürmeyemi çalışayım, ovülasyona devam mı edeyim