Ruyasekr2089 brom 13. Haftaya kadar mide bulantısından içemedim ama sonraki haftalarda tekrar içmeye başladım günde 5-6 tane içiyorum ne yazık ki🥹
Bbgg 2presesAnnesi3cubebek benim de çok istiyor kokusu bile güzel geliyorr normalde kullanmayan biriyim ben de ,önceden arkadaş ortamında keyfi birkaç içerdim 🫠
serkusnur Ben de bırakamadım maalesef günde en fazla 3 tane içiyorum ama.. ona bile vicdanım sızlıyor sağlıklı beslenerek dengelemeye çalışıyorum tabii ki zararını azaltmıyordur ama inşallah tiksinirim de bırakırım
dozkaraca 18 yaşımdan beri içiyordum. 39 yaşımda transfer günü son kez içtim ve bıraktım. İkizlere gebeyim, eşim içiyor ve ben tiksiniyorum. Allah izin verirse emzirme bitene kadar ağzıma alma istemiyorum. Bebeklere birşey olmasın yeter ki
1aleynax Bebeğini düşünen her insanın bırakması gereken bir illet herşey insanın kendi elinde minicik bir can taşırken dayanamıyorum demek bana saçma geliyor hamilelikte sadece o da değil bir çok şey yasak dikkat etmek bizim elimizde ama
ozlem4889 dlaraaotnc çok şükür mide bulantısıyla bıraktım 6 aylık hamileyim 1 ay tek tük belkide hiç toplamda 3 aydır hiç ağzıma sürmedim atak geliyor yalan yok ama kendimi avutuyorum zaten biri yanımda içse kokudan çıkartıyorum inşallah isteyen herkes bebeği için bunu yapabilir
Herseydenbiktim dlaraaotnc Kullandım maalesef :( 2 aydır içmiyorum bebeğim dgduktsn sonra dayanmaya çalışıyorum 🤦🏻♀️