hazalmamy Nsd- doktordan doktora değişiyor kapalı olması çok güzel tabikide o yeterli zaten uzunluk değişebilen birşey çünkü önemli olan kapalı olması
kubraturkkoc Momm006 benim oluyo ara ara özellikle üşüttüysem ya da duş alınca çok ağrım oluyordu şimdi dah iyi patik giyiyorum hep bi de kabız olmamaya çalışın oda çok zor oluyor
Momm006 kubraturkkoc üşütmemeye dikkat ediyorum ama ara ara kabızlık yaşıyorum açıkcası nasıl olucak bilmiyorum
Momm006 ilaydasokman inşallah bende sizin gibi ilk olarak 28. Haftayı sonra 32. Haftayı görebilirim 🙏🏻Sağlıkla gelsin bebeklerimiz
kubraturkkoc Momm006 kabızlık çok zor valla bende bi kere oldum 7 gün çıkamadım berbat bi durumdu şimdi bol su içiyorum tam buğday ekmeği tüketiyorum. Lifli gıdaları artırdım magnezyum da faydalı oluyo
Momm006 kubraturkkoc doktorum bana magnezyum başlamadı burda okuduğum kadarıyla çoğu doktor veriyor ama söylemem gerekir mi acaba
momyy280_ ilaydasokman bana da dün serklaj oldu İnşallah ben de Bu haftaları görürüm hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah😊
Nsd- momyy280_ geçmiş olsun ilk bi hafta dikkat edin mümkün olduğunca kalkmayın ben öyle yapmıştım. siz Ankara’da mısınız bende ankaradayım
ilaydasokman momyy280_ alırsınız alırsınız ben de ilk olduğum günler nasıl olacak nasıl geçecek diyordum, modum sürekli düşüktü ama sonra çok da hızlı geçti gerçekten inşallah sizin de öyle geçicek 🙏🏼
kubraturkkoc Momm006 bazı doktorlar şikayeti belirtmedikçe takviye vermiyor ben genelde söylüyorum mesela ağrılarım arttı dedim formunu değiştirdi iki tane kullanabilirsin dedi. Zararı yok sonuçta ağrı azaltıyor kasılma varsa rahatlatıyor
Momm006 ilaydasokman birde nasıl hallettiniz eksikleri acaba benim doktorum şuanda evin içinde hareket edebilirsin yürü felan dedi ama kesinlikle bi avmye gidiyim dolaşayım yok dedi nasıl halledicem bilmiyorum
ilaydasokman Momm006 ben 12. Haftada önlem amaçlı olduğum için yürümekle ayakta kalmakla alakalı ciddi yasaklarım yok. 20 dkyı çok geçmeden oturup beş dk soluklanıp sonra kalkıyorum. O yüzden babymall mağazasından görerek aldım çoğu şeyi zaten oturacak yerler var biraz bakınıp biraz oturdum o şekilde hallettim ama onlinede de her şey var zaten oradan da bakıyorum sürekli
ilaydasokman Momm006 asansör kullanıyorum merdiven çıkmıyorum bildiğim avmlere gidiyorum genelde öyle olunca en kısa mesafeyi de bildiğimden sorun olmuyor
ilaydasokman Momm006 tabi siz yine de beni değil doktorunuzu dinleyin 😌 her şey allahtan online de var
esraaa97 Aynı haftalarda sayılırız bizde bugün 29olduk çok zor geçti ama şeyden korkuyorum şimdi biz serklajlıyız o şekilde sancı gelirse nasıl olucakki arada düşünmeden edemiyorum hemen hastaneye yetişip dikiş aldırılması lazım hastane de uzak
ilaydasokman esraaa97 bunu doktorunuza sorun bence. Doktorum enfeksiyon olmadığı sürece erken doğum ve kasılma olmayacağını söylüyor bana o yüzden böyle bir endişem yok. Enfeksiyonu da ayda bir kan ve idrarla takip ediyoruz. Bu şekilde doğum yapan çok fazla kadın var başımıza gelince gördüm ben de o yüzden içinizi rahat tutun derim 🙏🏼🤍