Selam kızlar bugün adet günümdü. Adet olmadım henuz. Rahmimde bariz sancılarım oluyor bir kaç gündür . Göğüslerim hala çok hassas. Sabah kaset test yaptım silik çıtı ama önceki yaptığım test daha silikti zor görüyordum. Bu sabah yaptığımı rahat görüyorum biraz koyulaşmış. Bilemiyorum yarın da adet olmazsam umutlanmaya başlayacağım. Siz adet oldunuz mu yoksa belirtileriniz devam mi ediyor sohbet edelim 💕💕