efnanmoms yorgunannis hahahah keseden vs tahmin edenler olur diyr atmıştım ama komik geldi herhalde 😄
Blueeberryy efnanmoms Rabbim gonlune gore versin benimde 2. Daha keseyi gormedim kiz istiyorum insallah oglusum var benimde 💙 senin kizinmi var oglunmu
efnanmoms Blueeberryy kızım var ama benim için farketmez iki kız olmasında güzel olur insanın abladı veya kız kardeşi olması çok güzel bi his ama erkek olsun da isterim rabbim isteyen herkese nasip etsin
hilal6565 efnanmoms özele gittim 15 haftalık iken erkeğe benziyor dedi 16 haftada devlete gittim kız dedi anlamadım gitti acaba hangisi doğru demiş😂
efnanmoms hilal6565 Hahahah benim ilk gebeliğimde 4. Ayda direk söyledi hiç değişmedi devlette doktorumu asla değişmem ya bilmiyorum yine o başladım Harika bi adam