haticeel Yenidoğan şampuan, vücut yağı, pişik kremi, losyon önerileri alabilir miyim çok kararsızım (mustela, sebamed..) sizin tercihleriniz hangi yönde oldu?
3boysmom haticeel sebamed aldım ben büyük olandan. hastahane de mustela seti hediye ettiler mini boy. şimdilik onu kullanıyorum baya güzel gerçekten. onlar bitince sebamede geçeceğim. alerji vs yaparsa mustela büyük boy almayı düşünüyorum
a-a-my-h_dmr haticeel Ben de dün baya araştırdım ve sonucunda %100 doğal ve organik ecowell sipariş verdim bir de şuan kendi satış sitesinde indirimli aldım 2 tane Normalde diğer platformlarda ve kendi sitesinde tanesi 420-500 arasında iken şuan kendi sitesinde tanesi 279 Birçok kullanıcı da konak problemine çok iyi geldiğini, göz yakmadığını ve saçı yumuşacık yapıp çabuk uzattığını yazmış. İsterseniz değerlendirebilirsiniz. Biraz uzun oldu kusura bakmayın🤭 Ben de baya uzun araştırmıştım yardımcı olmak istedim. Sağlıklı günler💓
Sarpatesinannesi haticeel şampuan mustela kullandım ilk bebegime bunda da mustela aldım tekrar pişik kremi olarakta Bepanthol kullandım
Sudedemirer Mustela kesinliklee kızımda kullandım şampuanını ve yağını çok memnun kaldım şimdi oğluma hamileyim tercihim yine mustela chicconunda şampuanını denedim oda güzel
Zehrailly haticeel Hipp şampuanı kullanıyordum ben oğlum yenidoğanken şimdi Johnson’s baby kullanıyoruz. Pişik kremi inanın belki 50 tane farklı denemişimdir sonuç olarak şimdilik bephantol baby kullanıyoruz iyi geliyor. Genel olarak bakım kremi sebamed baby losyon kullanıyoruz. (Bu losyonu poposuna da kullanıyorum pişiğe de iyi geliyor)
esrato Ben doktorumun önerisi ile mumsy natural şampuanı, nemlendirici losyonu ve pişik kremini aldım. doktorumda bebeğine bu ürünleri kullanıyor. ecowell ve ecolatierin içinde alkol var. temiz içerik diye satıyorlar ama bebek için uygun değil. alkol cildi kurutuyor. doktorumda hiç önermedi.
adatuna haticeel Şampuan siveno Pişik kremi weleda Losyon ecowell Yağ ilk kızım da almıştım ama pek sevemedim