elaanurr olan varsa bilgilendirebilir mi kızlar tecrübeleriniz neler nasıl atlattınız süreci ben biraz endişeli ve stres içindeyim rahim ağzı kısalığı var
eylusko elaanurr ilk gebelikte bende de Rahim kisaligim vardı ilaç ve dinlenme ile serklaj olmadan geçti gitti . Siz lac haftaliksinix ve kac.mm rahim uzunlugu
Nsd- elaanurr kaç haftalıksın şuan. Yarım saat süren bir işlem korkmayın sonrasında dikkat etmek gerekiyor sadece
elaanurr eylusko 28+3 19la kanamayla geldim aktif değil ama geldiğimden beri sabah 23 gece tekrar baktıklarında 18 dendi.
elaanurr Nsd- 28+3teyim şuan 2-3 aylıkken de oldu kısalık progestanla kurtardık şimdilik gerek yok dendi şuan da yarın belli olucak sanırım ne tavsiye edersiniz neye dikkat etmem gerekir
Nsd- elaanurr bu haftalarda yapılmıyor diye biliyorum ama tabi doktorunuz daha iyi bilir. Eğilip kalkmak fazla ayakta kalmak yasak enfeksiyon olmamaya dikkat etmek gerekiyor çalışıyorsanız da rapor veriyorlar
iyiliktozu elaanurr şuan progestan vermiyorlar mı anlamadım. Gerek olmayan şey neymiş? Dikiş yoksa progestan olmalı bence