Kızlar bir derdim var lütfen dertleşelim🥲3 yıl olucak neredeyse ve ben hiç gebe kalamadım geçen sene infertiliteye gittik bende sıkıntı yokmuş ,eşim sperm testi sonrası sonucu kötü çıktığı için doktorun verdiği takviyeleri kullandı bitirdi sonuçlara baktırmaya gittik hastanede verdıgımız sperm raporunu kaybetmişler doktor tekrar test istedi eşimde bu ne böyle sürekli aynı yerde ilerleyemiyoruz diye gitmekten vazgeçti ,süreç uzun hastaneye sürekli kim gidip gelicek diyor zamana bıraktım Allah verirse verir diyor ama bekledikçe zaman geçiyor ne yapsam bilemedim ikimizde çok istiyoruz ama tedavi sürecine gelince adım atamıyor neden bilmiyorum anne olmak istiyorum gün geçtikçe gebe kalamadım için psıkolojım bozuluyor napsam adamın baştan ümidi kesildi kızlar