2lokummannesiii 16+6 haftalık hamileyim bütün doktora gittim bir ay sonra gel anlatacaklarım var sana dedi ne anlatabilir soramadım da ne anlatacaksınız diye deneyimli olanlar bilir yardımcı olur musunuz
Yalinn8 2lokummannesiii boyle kafasinda soru isareti birakip 1 ay sonra hasta mi cagirilirmis? Dusuncesizmis dr un
Gamzeemrmrt Niye hemn anlatmadıkı sızde merak etmedınızmi bn olsam adamın basından ayrılmazdım yani😂☺️ Belkı kotu bişy yoktur rutın kontrol için bişyler anlatabılır korkutma kendıni
2lokummannesiii Muayene de bir şey yok dedi ama yine de ikilemde kaldım. Bir de acil hasta gelmişti ondan da olabilir
2lokummannesiii Yalinn8 doğru söylüyorsun bırakacağım bu doktoru ama çalıştığım için mecbur gidiyorum özelde randevu oluyor diye sizce mesaj atmalı mıyım
Dilek_58 Bir ay sonrasi 20. Haftaniza denk gelecegi icin ayrintili ultrason ile ilgili bilgi verecektir belki. Benim aklima ilk bu geldi acikcasi.
Yalinn8 2lokummannesiii numarasi varsa mutlaka atmalisin ve soylemelisin yani oyle bise soylediniz ki kafam takildi demelisin, rahat rahat konusamayacagin bi dr la devam etme bence, konusabilirim diyorsan ne ala
2lokummannesiii Yalinn8 tamam o zaman ben yazayım ona uygun bir şekilde normalde rahat bir adam ama soramadım işte
Yalinn8 2lokummannesiii evet tabi uygun bi dille sor, o da senin tavrina göre sekillenecektir hem devam etmeyi dusunursen