Selam kizlar 2 hafta önce detaylı ultrasonda doktor bebeğin bı ayağı içe dönük demişti Ogün bugündür aklimdan çıkmıyor netten baktm tedavi var çok şükür ama uzun yoldan geçiliyor yani. Ama şöyle bı sorun var detaylı ultrason raporunda ayaktan bahsetmemiş biraz içe dönük demişti doktor acaba ondan mı yoksa tehlikeli bı durum değil diyemi raporda yazmıyor. Ayak kemikler felan herşey normal yazıyor . Üzülüyorum kafama takıyorum. İlk doğumumda oğlumun bı ayaği öyleydi ama doğar doğmaz bir hafta masaj yaparak geçti alçı felan gerekmedi bile yani demek istedgim içe dönük tıb dilimden degisik adı var olsa raporda yazmaz mıydı uzun oldu kusura bakmayın kizlar 🫶🏻🫶🏻