Akbulut Ben monorul kullandım yanlış yazmışe olabilirim bir de idrar kültürü yaptırdım ve ecoli diye bir mikrop çıkmış dr antibiyotik kullanmamı söyledi ama açıkcası korkuyorum Sizin sorunuza cvp olmadı ama ayrı başlık açmak istemedim 8 haftalık hamileyim da düşük tehlikesi de var kafam karıştı benzr durum yaşayan var mı acaba?