Nur9707 ben şuanda yaptıklarımı söyliyim. Günlük Meryem süresini okuyorum 786 besmele çekiyorum hurma yiyorum 3-5 veya 7 tane.çocukları okula bırkama alma yaparken yarım saat içinde merdivenden inme aksak yürüyüş tempolu yürüyüş ve merdiven çıkarak tempoyu bitiriyorum ve instgramda gördüğüm bi Doktor’un önerdiği 3 hareketi yapıyorum dr. Moyub ismi sende bakarsın çökelme hareketi yapıyorum sürekli bu kadar Meryem Ana otuda düzenli sancı başlayıncs ılık suyun içine koyacağım annem yanımda olacak ona okutturacağım Meryem süresini oyun başında okuma bitince de o sudan bi yudum alacağım ayriyeten 3 kurmaya 1 ’er yasin okudum 1. Kurmayı sancım başlayıncs doğumun kolay olsun diye 2. Hurmayı doğumdan sonra yicem 3. Hurmayıds bebeğime tahnik yapacağım inşaAllah aklıma gelenleri yaptıklarımı yazdım hep