Merhabalar hepinize iyi akşamlar.Evleneli 2 sene olucak. Şu anda hamileyim. İzmirden salihliye taşındım tüm ailem arkadaşlarım izmirde ve burada hiç arkadaşım yok. Küçük şehir olduğu için sosyalleşmelik alan,etkinlikte yok. Bundan dolayı eşimin akrabaları dışında kimseyi tanıyamadım. Çoğunun yaşı benden büyük bundan dolayı pek kafam uyuşmadı (21 yaşındayım) Eşim ve ben evcimeniz arkadaşım yok diye üzülmüyorum ama hamile olduğum için doğurduğumda çocuğum yalnız kalmasın hem ona arkadaş hem de kendime en azından çay kahve arkadaşı bulurum diye düşünmeye başladım. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Siz kendi memleketinizden ayrılınca yeni yerde nasıl düzen kurdunuz ne kadar sürdü