Noktanur Bebeğimin 3 santimetre uzağında miyom ve bebekten aşağıda da kistim varmış ne yapmalıyım çok korkuyorum böyle yaşayan var mı biri yazsn lütfen
Esmaipek 21+5 günlük hamileyim Bende de var çapı 1 cm olarak tespit edildi. Korkmaya bence gerek yok sadece biraz daha ağrılı geçebilir gebelik sürecimiz 8cm ile doğuran arkadaşlarım oldu 🌸
aslhnkrts9 Noktanur hayır olmadı benim miyomum rahmin tepedeydi çocuk tekmeledikçe vs çok acıyordu ağrı kesici ilaçlarla idare ettim doğumdan sonra kendiliğinden geçti