Noktanur Merhaba şimdi doktordan dönüyorum ilk öğrendiğim de 6 haftalıktım betam 10 bin çıkmıştı şimdi 7 haftalığım ama hem miyom hem kist var bebekten uzakta ama çok korkuyorum biri bana yazsın betam da yüksek çıkmış acaba tek gebelik mi yoksa ikiz mi
ozlemyilmaz60 Hayır canım gayet normal benim yedi haftalık gebelikte beta 72.000 küsür lerdeydi ve tek i