sudekaplan İlk hamileligim bilemiyorum o yüzden 2 ay sonra Allah nasip ederse doğacak düz mü yan mı nasıl yatirmam lazim ne sıklıkla ne tarafa yatırmam lazım bilgi verirmisiniz
buse2507 sudekaplan yan yatırılmalı canım boğulma riskine karşı. Kafa şeklini bozmaması içinde bir sağ bir sol şeklinde yatırabilirsin
Seyma123_ sudekaplan sırt üstü yatırılmalı ve yastık kullanılmamalı bir de yanında gereksiz örtü oyuncak vs bulunmamalı
Strongirl_ sudekaplan ben genelde sağ yada sol yatiriyordum dönüşümlü olarak. Eğer uyanana kadar yanında kalacaksam arada bir sırt üstü ve yüz üstü de yatırdım. Ama kesinlikle 1 dk ayrılmadım başından sırt üstü ve yüz üstü yatırınca.
Cat98 sudekaplan benim bildiğime göre sırt üstü reflü yatağına yatırılıp kafası sağa yada sola çevirilerek yatırılıyor ve yattığı yer yumuşak içine gömüleceği bir şey olmayacak omurgası düz duracakmış
Pink29 Bazı doktorlar sırt üstü bazısı yan dıyor benım de çok kafam karışık ya sırt üstü yatırmayın nefes alamaz kusunca boğazına kaçar Dıyo doktorlar buguklerımız de Bız hep yan yatırmış
oznurgnd Pink29 ben de hep yan diye biliyordum. Çocuk gelişimciyim lisede de öyle söyledi öğretmenler, üniversitede de hep öyle gördük. Ama geçen bende sırt üstü yatırılmalı diye gördüm. Düşününce kusma ihtimali falan dersek yan yatırmak daha mantıklı.
Hande123- sudekaplan düz asla değil,kussa ciğerine kaçar,hep yan yatırılıp battaniyeyi rulo yapıp önüne arkasına koyarak sıkıştırıp dönmemesini sağlıyodum ben
demirrleydi_ sudekaplan sağ sol yatmalı ama benimki sırt üstü uyumayı çok seviyor ben yat yatırıyorum o kendini bir şekilde döndürüyor
Elsanur sudekaplan sağ- sol şeklinde dönüşümlü . İnanamadım sırt üstü diyen olmuş . Yenidoğlar sürekli kusuyor tükürük salgılıyor. Ne demek sırt üstü yatırmak boğulur çocuk ya inanamıyorum
Seyma123_ Elsanur isterseniz araştırabilirsiniz yeni doğan için ilk bi kaç ay en doğru pozisyon sırt üstü yatırmadır
Eylul1999 sudekaplan yan yatirilmali arkasına yastık dayiyorum ben ilkinde de öyle yaptım su anda 8 günlük bebeğim yine öyle bir sağ bir sol tarafa yatırıyorum
Seyma123_ sudekaplan isterseniz araştırın DSÖ ye bakın ya da Amerikan pediatri akademisinin araştırmalarına bakın yeni doğan bebek için en güvenli pozisyon ilk bi kaç ay sırt üstü pozisyondur. Yastık da kullanılmamalıdır
Elsanur Seyma123_ bacım sen nasıl yatırırsan yatır kaç çocuk büyüttük bebek sürekli kusar yattığı yerde de kusar yan olunca ağzının kenarından akıyor sırt üstü direk genzine gidecek Allah korusun. Siz Amerikalı pediatristleri dinleyerek bebek büyütebilirsiniz.
Kvsr46kvsr Seyma123_ dört aylık oldu hâlâ sırt üstü yatırıyorum. Ani bebek ölüm sendromu olabiliyor çünkü. Yan yatırıncada mutlaka altta kalan kolunu öne doğru getiriyorum ki dönmesin diye. Sırt üstü yatmalı bana göre de