Selam herkese . İkinci hamileliğim ilkinde yaşamadığım kadar korkularla geçirdim bu hamileliğimi olsun buna da şükür tabiki . 14 haftada kanama ile hastanede yattım sonra o bitti derken 22 haftadan itibaren de amnion sıvım geliyor az az iki kez de öyle yattım hastanede . Ahhhh şu 30 haftayı görsem diyordum bugün 32 oldum Rabbime şükürler olsun . 14 haftadan beri çalışamıyorum kendimde hemşireyim . İşi bilmek daha zormuş valla bazen hiç bilmeseydim de diyebiliyorum doktor birşey söylüyor ben arka planda birsürü vaka geçiriyorum aklımdan , şahit oldupum gördüğüm hastalardan esinlenerek . Neyse ki zor zamanlar geçti gitti şimdi hazırlık aşamadındayım bugün hastane çantamı hazırladım birkaç eksik var bir iki güne tamamlamış olurum . Geçen gün 32 de hazırlayın çantanızı dedim diye topa tuttu bazı arkadaşlar beni 🤣🤣🤣 eee yıllarca emek etmiş bu işin içinde bebek yoğun bakım hemşireliği yapmış emzirme danışmanlığı vermiş biri sorularımızı cevapladı diyen de çok oldu tabi çok da dua aldım inşallah herkes sağlıkla kavuşur bebişine tek temennim o yönde . Sorularınız varsa emzirme ile ilgili bebişlerle ilgili cavaplayayım …birde benimle aynı haftalarda olan arkadaşlar neler yapıyorsunuz hazırlıklar ne alemde anlatın bakalım da neşemizi bulalım ❤️😅