eminaas Ben şu an değil ama bebeğim doğduğunda öyle yapıyordum ilk gün damla damla kolostrum geliyordu diğer gün 10 ml sonra 30 sonra 60 derken bir an da 150 oldu bebeğim küvöze tekrar girince üzüntüden en fazla 60 gelmişti sonra geri 150 tek göğüsten gelmeye başladı 3 saat aralıklarla sağım yapıyordum uykusuzluk beslenme ve stres etkiler 💕