dilek190 Ne yapcam kızlar çok kötüyüm doktora gitsemmi biseyde vermiyolarki ne yapcam bogazım burnum ya zehir gibi ağzım
seher_3590 dilek190 ayy aynı ben 20 haftalığım. 2 gündür boğazım ve burnum berbat halde. Ihlamur ballı sıcak su içmekten ve tuzlu gargara yapmaktan başka birsey gelmiyor elimden🥲🥲
aprilbaby dilek190 bal limon karabiber macun gibi yapıp bir kaşık alın çok fayda ediyor boğaz ağrısına geçmiş olsun birde ıhlamur içilebiliyor sanırım
betulmommy dilek190 boşuna acile gitme daha kötü olursun paroldan başka bişey yapmıyolar🥹 bol bol dinlen bol sıvı al meyve takviyesi yap
hyena dilek190 doktora git çok kötüysen ben ilk aylarımda olmuştum en son artık öksürüğüm fazla olunca doktor hamilelerin kullanabileceği şekilde ilaç vermişti öyle iyileştim
seher_3590 dilek190 ayy kıyamam ya çok geçmiş olsun benimde 6 yaşında kızım var o da hasta nefret ediyorum bu durumdan 😔doktorlar zaten birsey yapamıyorlar