Merhaba arkadaşlar 12 haftalk hamileyim 2 yaşında oğlum var uyuturken emziriyorum bide gece uyanırsa o zamanlar önceki gebeliğimde de tansiyonum vardı şimdi de erkenden başladı ayağa kalkamıyorum resmen hemen 14 15 oluyor acaba emzirme nin de etkisi varmıdır tansiyon yüksekliğinde