bze benimde ilk gebeliğim 21. Haftadayım 1 kere hissettim. Kaslarımız sıkı olduğu için geç hissetmek normal canınızı sıkmayın. Zaten ilk hareketler o kadar kücük oluyor ki bağırsak hareketi mi diye algılamaya çalışıyorsunuz.25den sonra hissetmezseniz doktorunuza danışın diyorlar.