momelif1 Herkese merhaba, bebek arabası seçimi yapacağım çok kararsızım Cybex markasının Balios modelimi Eezy s twist mi kullananlar yorum yapabilir miii rica etsemmm??
ylnydgd momelif1 2 arkadaşımın tavsiyesi ile ben de Eezy Twist aldım. İkisi de memnun olduğunu söyledi.
yelizuraz Eezy s twist kullanıyorum ben çok memnunum oğlum 3 yaşında onun arabasıydı şimdi yine hamileyim yıkatıp yine onu kullanacağım parasını hakediyor